Actueel

Film en discussie op Internationale Dag van de Migranten

Ter gelegenheid van de Internationale Dag van de Migranten (18 december 2019) vertoont de Universiteit Utrecht de meeslepende film L’ordine delle cose (Andrea Segre, 2017) in het Louis Hartlooper Complex. Regisseur Andrea Segre zal de film introduceren en daarna wordt het publiek uitgenodigd om deel te nemen aan een discussie met hem en met de Nederlandse journalist en schrijver Linda Polman. De bedoeling is om naar aanleiding van de film wat langer stil te staan bij hoe Europa omgaat met migratie.

L'ordine delle cose

Deze avond wordt georganiseerd door onderzoekers van het Platform Politiek en Beleid van de EU van de Universiteit Utrecht, in samenwerking met het Louis Hartlooper Complex en de filmreeks Science & Fiction.

NB. De film is Engels ondertiteld en ook de discussie met het publiek zal in het Engels gevoerd worden.

Trailer

Bekijk hier de trailer.

Programma

19.00 – 21.00 uur: L’ordine delle cose (Andrea Segre, 2017, 115 min, Engels ondertiteld), in Zaal 3

21.15 – 22.00 uur: Discussie met regisseur Andrea Segre en journalist/schrijver Linda Polman, in Das Kabinett

Meer informatie

Meer weten over deze avond?  Kijk in de agenda of op de website van de Universiteit Utrecht.

Ga voor tickets naar het Louis Hartlooper Complex.